Merhaba sevgili bayanlar
Biz 3 kisilik bir aileyiz elektrik su faturasi yüksek geliyor esimde camasir ve bulasik makinesinden diyor her gün saat 22 den sonra bulasik makinesi calisir haftada 6 defa camasir makinesi cocuk var biz var napabilirim cokmu esim bana yükleniyor kücük cocukla elimde yikamaliymisim bulasiklari diyorum su daha cok gelir neyse siz neler yapiyorsunuz tesekkürler