Aycan1419 5 ay önce dogum yaptım yaklasik 2 3 haftadır arada böyle bıçak saplanır gibi bi acı oluyo genellikle dikisin sag bitiş tarafinda bu aralarda sızlamaya basladidoktora gideceğim ama yinede başına gelen var mı diye merak ettim