Bir saat önce hep gittiğimiz bir cafede sabit duran kedi kızımın elini çok çok minicik çizdi.Kan akması küçücük bir kırmızı çizgi var.Esim doktora götürelim dedi gittik kan var mı diye sordu yok dedik tedbiren kuduz aşısı yapalım dedi.Ben aşının 4 doz olduğunu duyunca yaptırmadan eve getirdim kıyamadım ağır bir aşı kan da yok.Bir de takibini yapabilecegimiz bir kedi diye.Yanlis mi yaptım ya annem benim elimi sürekli çiziyorlar falan dedi ama riske mi girdim