burjoosphere Bende sizin gibiyim 20 aylık kızım var. Biz evde saklambaç, kovalamaca oynuyoruz çok seviyor 😀 Banada hareket oluyo kilo veriyorum 😀 onun dışında traş köpüğü ile oynuyoruz, kağıt kalemle çizim, sayı çiçek böcek çiziyoruz,karalama yapmayı seviyor. Evdeki eşyaların ismini söylüyorum kızım söylemeye çalışıyor renkleri öğretiyorum.