
Merhabaa🥰
e bebeğin kendi markası olan bu soğuk çaydan tüketen var mı?
Kolay kolay her çayı her içeceği içemiyorum bir bunun tadını sevdim. Bebeğime bir yararı olmayacaksa boş yere tüketmek istemiyorum. Var mı faydasını gören? İnternette yorumlara baktım pek bişey bulamadım🙈