SenZeytinim İdrar yolu enfeksiyonu oldum sanrım keskin bir acı var kasığımda. Sürekli idrara çıkma isteği var ama gittiğimde çok az geliyor ve aşırı acı verici oluyor. Yarın sağlık ocağından antibiyotik alacağım ama regliyi kesermi ilk günüm bugün daha.
Tuba SenZeytinim Antibiyotik kullandığım ay gecikiyor genelde reglim ama sonra geri düzenli bi şekilde geliyor
maysa-19 SenZeytinim hayır sadece o ayı etkiliyor sonra normale dönüyor.agri kesici bile içsem hemen gecikir benim