Devranmoms Kızlar doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz ben sezaryen doğum yaptım 4 ay oldu hala regl olmadim
Yesilkelebek Devranmoms sezeryan doğum 6ay 15 gün hala olmadım . doktor 1 seneye kadar normal demişti
Cansuumom Devranmoms 5 aydir olmadım daha. adet olacagim donemlerde kasıklarım ve belim ağrıyor ama ne gelen var ne giden😀 doktor emzirirken 1 yila kadar gelmeyebilir demişti.
neslyyy Kırıkım çıktı 15gün sonra oldum düzene bindi hemen ama 15-18aya kadar olunmayabiliyormuş emziriyosanız
Devranmoms Yesilkelebek 1 sene çok uzun ya ben bazen belirtilerini yasiyorum kasik ağrısı sivilce sinirli hal vs ama o kadar yani 🤭
neslyyy Devranmoms bende emziriyorum da bende uzun süre olmak istemezdim hatta olmam diye düşüyodum ama oldum
Yesilkelebek Devranmoms Ben hiç belirti yaşamıyorum hatta regli olmayı unuttum bile oldum olacağım korkusuyla gezmek veya beyaz giyememek ne kadar zor dönemlermış
Devranmoms neslyyy ama adet gören kadin daima sağlıklıdır o yuzden bir an önce düzene girsin istiyorum