sedaykn Sabah aşı oldu kızım 1:30 saat önce ateşi 38,5 e çıktı. Calpol verdim. Makattan ölçüyorum 38,5 çıkıyor hala. Kulaktan ve koltuk altından ise 37.9 çıkıyor. Üzerini incelttim, eklem yerlerine ılık bez koydum. Başka ne yapabilirim düşmesi için ve hangi sonuca göre hareket etmeliyim ☹️
Cnszeze sedaykn makat 38,5 üstü ateş olarak kabul edilir kaltuk altı da 38 sonrası. Yani şu an sınırda yüksek değil. Duş aldırın bir tek zıbınla dursun düşer zaten.ateş düşürücü için erken. Biraz bekletin duş da düşmezse verin
Tontisimm Kaçıncı dozu oldunuz? Bizde dün 2.dozu olduk ama şükür hiç ateşlenmedi fitil kullandık ama o yüzden olabilir bence doktora götürün 38.5 yüksek bir ateş😕
sedaykn Tontisimm ilk dozu olduk. Doktor ateşi çıkabilir vücudun savunması için iyi 38.5 i geçerse ateş düşürücü ver dedi. Verdim bekliyorum bakalım. Fitil daha etkilidir tabi
Cnszeze sedaykn zararı olmaz tabi ama mikrop ile vucut biraz savaşsın istenilir sağlam antikor üretimi için. İçinizi rahat tutun