momandad_16 oglum 1 yaşında durup dururken öğürüyor arada takmıyordum ama artık takmaya başladım bi bebek durup dururken niye öğürür uykuya dalıcak mesela öğürüyor uykudan kalkıyor öğürüyor bu uzun süredir var ilk başta normaldir diye düşündüm ama normal değil sanırım bugünde 1 kere kustu acaba başka bir sorunu mu var bilgisi olanlar beni bilgilendirebilir mi
11Hilal11 momandad_16 benimki o islevi elini girtlagina kadar sokarak yapiyor sagolsun sevmedigi yemek olursa da kendi kendine öğurüp kusuyor ben valla saldim cayira gormemezlikten geliyorum hic ses etmiyorum yavas yavas birakmaya basladi ama hala arada yapiyor
Minisinannesiii momandad_16 benim oğlumda bu ara yapmaya başladı süt görüyo öğürüyo ben kendime yemek hazırlıyorum onları görüyo öğürüyo bilerek yapiyo ama
EsrasH momandad_16 benim kızımda öyle diş zamanı yemegi yada biberonu görünce yapıyor. Birde ateşi çıktığı zaman yapıyor
Incininannesi__ Nekadar zamandir böyle mesela, eğer 1, hafta 10 günü geçtiyse bence doktora danışın.Malum konusamiyor bi derdi olur anlatamaz İyi gozlemleyin sonra gecikmeden gidin bence
momandad_16 Incininannesi__ yani 2 ay oluyor hemen hemen ayın 9 una randevumuz var zaten o zaman söyleyeceğim doktora ama xu aralar çok gözüme batmaya başladı hasta olucak diye aklım çıkıyor 2 kere enfeksiyon geçirdi eridi bitti yavrum o zamanlar kusmaktan acaba o zamanlardan hassasiyet mi kaldı diye düşünüyorum çünkü artık kusmaktan kan geliyordu
momandad_16 EsrasH bizimki durup dururken yapıyor ya ama bu ara diş çıkarıyor belki ondan yapıyordur ama balgam da dedi arkadaşlar o da olabilir bilemedim