Merhaba yukarıdaki durumla karşılaşan annelerimiz var mı? Kızım 2 yaşında bıngoldağı kapanmadı. Doktora gideceğiz kontrol için ancak buradaki deneyimleri de merak ediyorum.
-kızım konuşuyor
-kendi kendine yemek yer
-tuvalet eğitimini tamamladı
-yürüme koşma vs yapıyor
-sosyal olarak iyi
-ezber yeteneği de var
****bunları yazma sebebim bıngıldak kapanmayan bebeklerde bu yetiler olmazmış. Acaba farklı vir durumla karşılan annemiz oldu mu?