Merhaba hanimlar,
Bebegim 6 haftalik ve fazla gaz cikiyor ve curuk yumurta kokulu kükürt gibi. Varmi böyle aranizda ayni durumu yasayan? Acaba bu yedigimiz ictigimizle alakali biseymi cunku emziriyorum ama takviye mamada veriyorum. Yoksa alerjik bi durummu? Aranizda eger boyle bi sorunu yasayan varsa ve doktor bilgisi aldiysa acaba yazabilirmi..