Woody Mahalo soprano aldım ben başlangıç için, uygun fiyatlı. Hevesle alıp da hevesim geçerse verdiğim para dert olmayacak cinsten😅
Ama ilerlemeye karar verince tatmin ediyor sesi, concert boylarda daha iyi ses çıkıyor. Arkadaşımda ortega concert var, internette videolara baktığımda da onu çok görüyorum ama stokta yok hiçbir yerde.
Ders alacağım hoca puka veya bianca concert alabilirsiniz dedi. Bizim okuldaki müzik öğretmeni lanikai veya janny markayı araştırmanı öneririm diyor. Janny markasnın sadece soprano boyunu buldum internette, lanikai ise biraz daha üst segmentte, acemiyken almak için pahalı geliyor😅
Denemek isterseniz eğer youtubeda Etkili Müzik Eğitimi sayfasında sıfırdan ukulele dersleri var, öyle güzel anlatıyor ki, arkadaşım ordan öğrenmiş bana da tavsiye etmişti. Arkadaşım okulundaki birkaç öğretmenle birlikte müzik grubu oluşturup çalacak kadar ilerletti sadece o derslerle, ben anca kırmızı balık 🤣
Kızınıza alacaksanız eğer mahalo soprano yeterli olur. Dikkat etmeniz gereken kesinlikle boyalı ürün olmaması, boyalr sesi etkiliyormuş. Soprano en küçük boy, çocukken kolayca kullanabiliyor.
Hala çok kararsızım hangi markayı alacağım konusunda, gözümü karartıp lanikai alabilirim, kedi figürü içerdiği için bianca markasını da alabilirim 🤣
Derslerin başlamasını bekleyeceğim biraz daha, karar vermeme yardımcı olur belki hocam.
Lunaluu Teşekkür ederim. Azmettim yapacağım, sonra yan flüt deneyeceğim😹
Çocukluğumdan beri hep istemiştimdir bir enstruman çalmayı ama hiç işe koyulmadım😅
Kısmet bu yaşımaymış😹
Oğlunuz için çok iyi bir şey yapmışsınız, çocuklar bayılıyor😍
Marianne teşekkür ederim🥰 piyano da çok güzel, eve alınabilecek bir şey olsa ondan başlardım ahaha