AyseninAnnesiiii mesela ben kendi öğünümü detaylı yazayım siz kendinize göre kendi bebeğinize göre ayarlayın bir fikir olsun öyle daha iyi anlarsınız.
Gece 03:00 emzirme
07:00 emzirme (uyanış)
09:30 sabah kahvaltısı 200 ml
11:30 gibi meyve tabağı 50 ml kadar
12:00 uyku
13:00-13:30 emzirme veya mama (120 ml)
15:30 ara öğün 200 ml
17:00 meyve tabağı 50 ml kadar karğuz üzüm şeftali gibi
17:30 uyku
19:00- emzirme veya mama 120-150 ml arası.
Emzirmeden gelen sütüm günlük minimum 250 ml olduğunu tahmin ederek en az yani böyle düşünüyorum geri kalanı formül süt ile destek veriyorum.
Not: su toplamda günlük 100-150 ml ideal ama benim bebeğim 200-250 ml alıyor zararı yok kaynatılmış su veriyorum. gece yatarken uyurken bile hem uyku zamanları bile biberonu ağzına koyuyorum lakır lakır içiyor bide buzdolabında 15 dk falan bekletiyorum seriinliyor ılık içemiyor bir tüyo verdim. Misal su içmiyor mu ayıkken uykuda daya gitsin… mama almıyor mu ayıkken önlüğü koy boynuna uykudayken daya gitsin başını hafif eğimli yap. Sonra soluna yan çevir mama verdiysen öyle uyur..