Deletedmom_54 Soru zaten başlıkta can bacılar bu aşı bebekleri huzursuz ediyor mu ? 3 gün önce ayak parmağımı kırdım bi kaç gündür eşim yardımcı oluyordu ama yarın çalışmak zorunda gündüz ve gece olarak bi başıma bu şekilde yetebilir miyim ?
Fulyaaa1 Deletedmom_54 şöyle söyleyeyim bebekten bebeğe göre değişiyor. Muhtemelen huzursuzluk olur cünkü 4 ay aşısında olmuş
Hamzaligunler Deletedmom_54 diğer asilarda hiç sorun yaşamamıştım ama 6. Ay aşısı bizi maf etti 5 gün ateş sürdü
VERA19 Deletedmom_54 Kızımda ateş yapmıştı 6.ay aşısı. Sabaha kadar başında beklemiştim sabah birşeyi kalmamıştı şükür. Size de geçmiş olsun bu arada🌺
Deletedmom_54 Ay aşısı çok kötü yapmıştı kızımı aklım çıkmıştı bişey oldu diye sakinleştiremedim yarım saat mosmor ağladı yine böyle olur mu acaba 😔
Hbora Merhaba ben yaptırdım 3 gün önce iki bacak ağızdan damla mızmız çocuğum yaparken anlamadı bile hiçbi huzursuzluğuda olmadı ateşde yapmadı
Deletedmom_54 Hbora ohh çok şükür yetemem diye korkuyorum parmağım kırık zor yürüyorum ağlayınca gezinerek yada emerek susuyor sadece
Hbora Deletedmom_54 diğer aşılarında olmadıysa bundada olmaz demişti bana doktorum. Çok Geçmiş olsun bu arada biarkadaşımda aşıya gitmeden calpol verirdi sakinlermiş çocuğu sizde verin isterseniz
Deletedmom_54 Hbora ben onu doktoruma sormuştum aşı etkisini kaybedebilir durumuna göre vermemin daha iyi olduğunu söylemişti
Deletedmom_54 Hamzaligunler offf çok geçmiş olsun bende korkuyorum aşıdan bide tek olucam ateşlenirse 😔 bi kaç gün geç yaptırsam sorun olur mu acaba