Iyi aksamlar sevgili anneler. Kizim 13 aylikken tam anlamiyla yürüdü. Suan 17 aylık. Son zamanlarda sadece sag ayagini havaya kaldirarak atiyor ve parmak ucuna basiyor. Sorun ne olabilir bilemiyorum. Acaba kalca cikigi varda goremediler mi diye düşünüyorum. Doktora goturecegim ama başına boyle bir sey gelen var mi ya da fikri olan. Ne olabilir acaba