Mrb kızlar. Bakanlikta uzman olarak calisiyorum. 35. haftamda dogum iznine ayrildim. 39+3 te dogum yaptim. Dogum tarihi 30 haziran. 17 eylulde isbasi dendi bana. Bir yanlislik yok mu. Dogumdan once 8 dogumdan sonra 8 hafta izin var. Dogum oncesi 35-37 arasi calismadim. 2 haftayi cikiyoruz. 37. haftada zorunlu ayriliyoruz zaten. Buradan 6 dogum sonrasindan da 8 gelse. 14 hafta yapar. 30 haziranda dogum yaptim. 4 gun de 40. haftaya tamamlamadan kazaniyorum. 14 hafta 4 gun yapiyor. 30 hazirana bu zamani ekleyince ekimi buluyor. Ama nasil 17 eylül hesapladilar. 37-40 hafta arasindan zorunlu ayriliyoruz ya. Bu sureyi hak olarak vermemisler sanirim bana. Bilgisi olan bir yazabilir mi.