efeninannesi4207 bende sizin gibi düşünüyordum biberondan memeye geçtik çünkü hatta doymuyor diye ben oturup ağlıyordum 😂 en son aylık kontrolünde doktoruyla konuştuk dedi ki çişini yapıyorsa yani her altını değiştirince bezin ağırlığından anlarsınız ve aylık 500 Gr 1 kg civari alıyorsa doyuyordur. Hem zaten doymasa bol bol ağlarlar. Sonra baktım kilo alımı iyi, bez doluluğu iyi demek ki doyurabiliyorum😂