SelmaYakup Atesim 38.7 parol ictim 2 tane ama gecmedi usuyorum battaniyenin içindeyim korkuyorum ya gogsumde kitle falan olusmussa pazartesi doktora gideceğim böyle kisa sureli olmasi nofmal degil bence yasayan var mi aranizda doktor ne diyor ??
MirAli SelmaYakup bende 10gğn arayla 2defa oldum artık lahana yaprağı mı masaj mı sıcak duş mu ne aklına gelirse yaptım süt sağma makinası aldım yok hiç biri geçirmedi son çare doktor ve antibiyotik sonuç 2güne düZeldim🙏