Kizlar merhaba. 6. Ayda tadımlara başladım. (3 gun kurali bitti) Sabah yarım kayısı / çeyrek şeftali vs. Ancak yiyor.
Oglen gibi 2 tatlı kaşığı ev yoğurdu. İkindi gibi çeyrek çay bardağı bile etmeyen havuç/ patates. Kabak/patates vs.
Az mi besliyorum? Zorlamadigimda yediği max bu.
Anne sütü yok geri kalan öğünler mama. Ama gün içindeki mama sayısı değişmedi yani ek gida az mi geliyor demek bu?
Kıyma yumurta sarisi vs ne zaman verilir? Biraz vicdanım rahatsiz besleyemiyorum gibi geliyor