Bizde yeni başladık 3 hafta oldu ilk hafta sabah ayrılırken ağladı gün içinde de bi iki kez ağladığı oluyordu kreşin müdürü ilk zamanlar yapsın daha iyi demişti ilk bikac hafta gelip gidip sonra istemeyen çocuklar oluyormuş, şimdi yine sabahları bi karin ağrısı oluyor kırk dil döke döke gidiyoruz işte ayrılırken de yok arabayı kitlemeyi unuttum yok köpek geldi yok patron ariyo bin tane bahane işte tipik istikrar gerçekten önemli, bir de ağlıyor siz gidince hemen susuyor diyolardi geçen hafta her sabah aynı çocuk annesini mahvediyordu öğretmen siz gidin bakmayin arkanıza diyor, biz o sırada giriyoruz falan bi bakıyorum kadın görüntüden kaybolunca çocuk susmuş bekliyo oturuyo falan demekki böyle oluyor dedim kendi kendime