ezehraa inslalah rica ederim benim normalde başka çocuk doktorum vardı ama çok memnunum bilmiyorum belki ona kızımın hayatını borçluyum gebzeden gidiyorum bide ben bı arkadaşıma önerdim oda memnun kaldı inşallah sizde memnun kalırsınız numarasını verince ben sordum bide pimpirikliyim tanıyor kapidan çıkana kadar soru sorarım merak ettiğim şeyleri yazabilirim dedim yani dedi prematüre olunca herşey aklina takılıyor insanın kk numarasını almadığım zaman yoğun bakımı arayıp sordum onalrda çok anlayışla cevap verdiler saolsunlar