Uykucu E devlet uzerinden baktim deger 11053 yaziyor. Refarans aralığı da yok. Hastaneye cok uzakta bebegimle gitmem cok zor ne yapmaliyim?
Uykucu umut_umut Baska hastanedeki kadin doğum doktoruna gittim gözükmüyor diyip başından savdi. Aile hakiminde gözükür mu acaba