Tayt almıştım ama 55 kiloyum m aldım ona rağmen sıkmadı bile beni ve tene yapışıyor terletmiyor aksine acıyo dikiş yerleri bi süre sonra bacağınıza yapışıyor sevemedim karnımı sarmak istiyorum sıkı sıkıya saran bir korse önerisi istiyorum günlük üzerimde durabilecek rahat bir şey kullandığınız varsa önerir misiniz