kızlar merhabalar cuma günü nasipse doğum yapacağım bir kızım olacak 🥰 ve 22 aylık bir oğlum var. Oğlum aşırı hareketli bir bebek allahtan kendime sabırlar diliyorum 🥲 Kimisi diyor ki oğlun hareketli kızında öyle olur vs kimisi kızın sakin olsa bile oğlun onuda alıştırır, ay böyle bi doğuma günler kala stres bastı 😅 Merak ettiğim şey arası yakın olan kardeşler zorluğu kolaylığı ne biliyim ikisi aynı karakterde mi zıtlar mı biraz anlatın a dostlar 😅