Tweetyy oncelıkle kılosu ayına gore normaldı doktorum gece beslenmesını ıster kes ıster kesme dedı cokkkkkk fazla uyku sorunu yasadım 6 aydan sonra uyku egıtımı vs aldım ınanırmısınız 25 dkkada uyanırdı ya saka gbıydı gec uykusuna gecınce 1 satte bı uyanırdı gercekten cok zordu once bı hafta gozlemledım baktım hep aynı saatte uyanıyor alıskanlık olmus bende ınat ettım uyanınca emmek ıstıyosu agladı su verdım vs gerı uyudu odadan cıkmadım gecenın kacı olursa olsun uyudu uyandı vs ve ama hiç vermedım ac olmadgını bılıyodum cunku gerı uyutmaya calıstım ıkıgun en fazla uc gun boyle devam ettıi 4 gundu sanırım uyanmadı boylelıkle sımdı allaha cok şukur vece uykusuna yatınca uyanmıyor uzun oldu bıraz kusura bakmayın