Mustayase Merabalar sevgili anneler Şehitkamil’de fıstıklık mahallesine yeni taşındık görev nedeniyle bi süre buradayız oğlum için kreş ve gündüz bakımevi arayışındayım fakat aracım yok bu bölgede bildiğiniz önerebileceğiniz neresi var teşekkürler şimdiden
Egelim Mustayase Merhaba, ben de fıstıklıkta oturuyorum. Oğlum 2 yaşında seneye göndermeyi düşünüyorum ben, detaylı bir araştırma yapmadım ama bildiğim kadarıyla pek yok, hatta hiç yok. Yeni gelişmeye başlayan bir yer, zamanla açılır umarım.