Benim bebeğim 15aylik ve maşallah yürüyor ama sürekli düşüyor içim gidiyor diz kapakları parçalanacak bişey oalcak diye.. bu kadar çok düşmesi normal mi ? Ayaklarında yada kalçasında falan bişey olabilir mi yada bazı sitelerde akıla kurbano kesilmesi gerekir diyor kesilirse düşmeleri biter mi