Hanımlar merhaba…
8 ay 20 günlük kızım var. 15 gündür bişey yemiyor dişten dolayı galiba sadece meyve yoğurt peynir verebiliyorum aradada Cicibebe atıştırmalık falan işte. Şimdide uyku sorunumuz başladı. Uykuya zor daliyor 1 saat ağlıyor resmen sıkıyor kendini hep kucağımda deniyorum ayagimda deniyorum yanına yatıyorum basucuna ilahi açıyorum pispis açıyorum yok fayda etmiyor. Uykuya dalıyor ama 10 dk sonra geri uyanıyor. Ne yapcami şaşırdım artık o kadar bitik durumdayim ki çok yıprandım hem yemek konusu hem uyku konusu üst üste gelince..
Bay bay night damla aldım uykudan önce veriyorum mamasina atıp düzene girmesi için ondada çok fazla uyumuyor yine