1bal1badem Kızlar İstanbul’dan buraya taşındım . Sahmar markete firina çok yakınım . Ama bir yer bilmiyorum burada kuaför nerdr var park falan bildiğiniz varmı ? Kendimi kötü hissediyorum …
Bukoooo 1bal1badem mrb bende Kayseri’de oturuyorum mimsini bilmiyorum ama bende çarşıya gidiyorum saç boyatmak için arastirin oturduğunuz yeri biraz iyi kötü bı yer en azindan idare edersinjz
1bal1badem Yigitmiray38 bakıyorum ama bayan kuaförü bulamadım bide birisi bebek birisi 4 yaşında çocuğum var o yüzden çıkıp gezsmiykrum da pek
bombacimulayim 1bal1badem Melikgazi epey büyük bir ilçe😀 ben Köşk mahallesinde oturuyorum. Kayseriparkı biliyor musunuz? O taraflarda .
1bal1badem bombacimulayim evet bende Şirintepe deyim ama bilmiyorum bir yer kendimi çok çok kötü ve yalnız hissediyorum .