Merhaba anneler, bebeğimi emziriyorum bazen mama verdiğim de oluyor ama daha çok emzirmek istiyorum o yüzden mamayı tamamen bırakmaya çalışıyorum bu süreçte bebeğim günlük kakasını yapıyor ancak cisli bez sayisi çok az iki kez ancak doluyor oda çok dolu dolu değil normal bezin mavi çizgisi oluşuyor diyeyim. Huzurlu keyifli uykusu güzel ama çiş çok yapmıyor sıcak havalar ama evde klima var oda serin bebeğim terlemiyor yani ter yoluyla da atmıyor sizce doymuyor mudur? 4 aylık