Kızlar selam, sezeryan olalı 17 gün oldu lazerle estetik dikiş atıldı dikiş yerim 3-4 gün önceye kadar koyu bi renkken bugün doktorun verdigi kremi sürerken farkettim başlangıc kısmında bi kırmızılık oluşmuş doktoruma mesaj attım kreme 1 hafta ara verelim dedi. Benim gibi olan var mı acaba endiselenmemi gerektiricek bi durum mu bilemedim. Sarımsı bi akıntı bi şey yok ama tedirgin oldum bu kadar gün sonra kızardıgı icin