Sevilay37 Oğlum 8 aylık , sut alerjik bir bebek , anne sutu ile ilerliyoruz. Ek gıda reddi var hicbirsey yemiyor bazen biraz tarhana yiyor o kadar . Asla ağzını açmıyor her saatte yedirmeyi denedim olmuyir olmuyor
Gizemlim Sevilay37 ya benimkide 7 aylik ayni durumdayiz hatta bende post actim az once ne yapacagimi sasirdim artik
Omurbebek Sevilay37 benimde bebeğim yedi aylık bende çok zorlanıyorum Hemde çok. Kesinlikle ağzını isteyerek açmıyor ben zorla açıyorum ağzını oyunlar oynuyorum. Eline oyuncak veriyorum. Bi de uzandırıyorum öyle veriyorum ama küçücük bi kase yoğurdu bile yemesi bi saatimi alıyor. Bu akşam saat yediden beridir birşeyler vermeye çalışıyorum. Biraz yedi biraz bıraktı şimdi emdi uyuyacak
Dolores Sevilay37 8.ay civarında böyle bir red var. Atak dönemi sanırım. Diş çıkarma vs de eklenince tadından yenmiyor. 8.ay zaten başlı başına mücadele ayı galiba :) memeye dadanıyorlar gıda almıyorlar. Benimki de öyle. Aç bırakmak demeyelim de öğünleri doğru ayarlamak diyelim. Biraz bekleyince gerçekten yiyorlar çünkü. Benimki gece boyunca emiyor. Sabah emzirmiyorum. Bakıcı kahvaltısını veriyor 9-10 gibi. Acıktığı için yiyor maşallah. Öğlen pek yemiyor. Akşama doğru ikinci uykudan önce emiyor uyuyor uyanınca yine açıkmış oluyor bizimle yemek yiyor. Az yiyor. Gece uyutmadan 1 saat önce biraz mama yediriyorum tokluğundan emin olmak için. Bu düzeni oturtmak için çok uğraştım eşimle ben resmen maymunsun yapıyoruz yesin diye. Bebek sabır işi hele ki yemek yedirme kısmı 😀😀
Sebusebu Sevilay37 kendi yemeklernden verdin mi? Bazı bebekler bebek yemeklerini mamalarını vs sevmediği için reddediyor
Sevilay37 Eserr-80 çok zor ben mama da veremiyorum süt alerjik . Sadece Anne sutu ile nereye kadar böyle gider bilmiyorum
Veragillerden Hanımlar aç bırakmayı denediniz mi? Benim kızım mesela açlık sınırı zorlandığında iyi yiyor ek gıdayı yoksa o da sizinkiler gibi ağzını açmıyor. Omurbebek Sevilay37 Eserr-80
Sevilay37 Omurbebek benim ki en azından corba iciyordu artık o da yok . Ağzını acmiyor gun boyu sadece süt.
Omurbebek Sevilay37 yedi buçuktan beridir kahvaltı vermeye çalışıyorum. En son pes edip bıraktım kaldırdım :(
Sevilay37 Omurbebek hiç birsey yemiyor mu sizinki de , ben bir kaşık bile yediremiyorum, 6. Ayda yiyordu 7.5 aydan beri yemiyor
Eserr-80 Veragillerden bugün doktorum da ayni şeyleri söyledi sürekli siz aman ac kalmasin diye agzina bisey sokuşturmaya calisiyorsan diger ogune kadar karnini tutacak kadar oluyor yemiyor dedi bugünden itibaren bende acılık sinirini zorlamayi düşünüyorum saatlerini ayarladim
Omurbebek Veragillerden evet aç olunca yiyor. Ama nasıl aç olunca :) beş altı saat birşey yememişse öyle yer. Mesela bugün saat bir de çorba verdim nişana gittim. Orda bi defa emzirdim. Sonra eve geldim bi defa emzirdim akşam sekizde tekrar çorba verdim yedi. Kolay olmadı ama hiç yoktan yedi.
Omurbebek Dolores evde ele alınmadık oyuncak kalmıyor eşim zaten halden hale giriyor yemek yedirmek için eşim bazen üfff yemiyor uğraşmayalım deyip pes ediyor Hemde geriliyorum sonra da tartışıyoruz:(
Omurbebek Sevilay37 yok arkadaş yemiyor. Bebeğim sekiz kilo bile değil yanakları büyük diye her gören aaa çok tombiş nasıl taşıyorsun diyorlar. Diye diye diye bebeğim yemekten de vazgeçti yanakları da gittikçe küçülüyor. Gelişeceğine geri gidiyor gibi :(
Dolores Sevilay37 @Veragillerden ben de öyle biliyorum. Günde toplam 3 çay bardağı olmalı. O da 1 çay bardağına denk geliyor her öğün.
Asli90 Mama sandalyesine oturtup önüne ekmek vs yiyebilecegi seyler koyun bir kac gun agzina goturmuyolar genelde oynayip birakiyorlar ama daha sonra agizlarina goturuyorlar boyle boyle ek gidayi sevdirebilirsiniz
Veragillerden Omurbebek Artık bir şekilde yeme alışkanlığı için onları dinleyip düzeni ona göre oturtacağız. Canınızı sıkmayın eninde sonunda yiyecekler :)