Canım hiç korkma Allah’ın izniyle hiç bişey olma ama yinede doktora git için rahat etsin benim oğlumda 3 aylık bebeklerde genelde oluyor o bezeler oğlumda da var geçiyor tekrar çıkıyor 15 yaşında kızım var onda da öyleydi bende baktircam içim rajat etsin diye ama bebeklerde oluyor insaAllah hic bişey olmaz