Kahve yanı için misafirlerinize hangi çikolata kullanıyorsunuz ?
Hava sıcak olduğu icin kahve makinemin yanında koyuyorum şekerliğin içine eriyor . Buz dolabında koku oluyor .
Bi kaç kez vakkonun aldım 250 gr 300 TL olmuş artık onu almak istemiyorum
Lezzetli kaliteli çikolata önerebilir misiniz ?