Busragokceberra Zeynepefem Hayır malesef yasal olarak da zaten İskansiz daire almak yasaklandı hiçbir hukuki işlemlerde hakkınızı ariyamazsiniz
delirmeceler [silindi] pardon zeka küpü artık nasıl insanlarla karşılaşıyorsanız bilemem ama herkes sizin gibi değil by canım
Narincebiri İki yıl önce bizim bina da iskansızdı ama elektrik ve su komple değil, daire daire ayrılmıştı şantiye elektriği gibi olmuyordu. Ayrıca kredi de çıktı fiyatından biraz daha uyguna aldık bu yıl iskan alındı tapular da değişti bir sıkıntı yaşamadık
HEY03D Zeynepefem benim evim iskansızdı iki yıllıktı herkes oturmuş benim evimde kimse oturmamış inşaat temizliğini ben yaptım. Eve taşındığım gün iskan çıktı 😌 ayrıca bankadan kredi de çektim verdiler hiç bir sorum çıkmadı
Zlm Zeynepefem apartman ise elektirik ve su tiplu kesiliyo yönetici tek tek evlerin saatlerini gezip kendisi ödenecek fiyatı belirliyo birde sanırım sanayi elektriği olarak oduyosun daha pahalı bizim oturdugumuz evde öyle ama biz kiraciyiz. Öyle evler daha ucuz oluyo bazı bankalar kredi vermiyo çünkü o evlere