gokceyasss bence aşıyla alakası yok. Oğlumda bir ay önce aynn dediğiniz gibi koldan başladı böyle oldu. El ayak hastalığı galiba hatta televizyonda domates virüsü diyordu bir doktur, bir hafta on güne kadar kendiliğinde geçiyor bizim öyle oldu. Ben de baya korktum hatta iz kalır diye çok şükür hiç iz fln kalmadı. İçiniz rahat etmeyecekse bir doktora götür krem veriler kaşıntı için en fazla