hansmomm Betul-08 2 ay 3 günlük bebeğim ve kolik her krize girdiğinde bende onunla ağlıyorum stres ne kelime ..
starwomen Betul-08 bebeğim 4 aylık hala bir stres halindeyim eşim önce beni sonra bebeği sakinleştiriyor 😂 analık işte..
Pinarcicek Betul-08 aynen ben. 1 buçuk aylık kızım. Gaz sancılarından ağlamaya başlayınca çok kötü oluyorum stres oluyorum
Betul-08 hansmomm aynı off çok darlandım gaz sancısı olduğunu bildiğim halde sanki bebeğime bişey olmuş gibi korkuyorum öyle bir ağlıyor ki
hansmomm Betul-08 aynıyız kuzum elim ayağıma dolaşıyor yalnız değilsin bende de durum aynı. Saatlerce mosmor olacak kadar ağlıyor hiçbir şey yapamıyorum İnan ki
Gzd_erclk Betul-08 ben çok tuhafım anlam veremiyorum kendime ama bu huyumuda seviyorum mesela aşı olacağı zamanlarda falan normalde diğer anneler ayyy offf modunda üzülüyorlar ben çok soğukkanlı bir şekilde hiç strese girmiyorum ağladığında da öyle bebek bu ağlayacak diye düşünüyorum stres olmuyorum ve belkide bu yüzden bebeğim çok fazla ağlamaz 🤷🏻♀️
Haklisinkbracim Betul-08 bende ilk aylar öyleydim şu an 4,5 aylık ve bünye alıştı 😂 biraz ağlasın yorulunca uyur diyorum bazen. Zaten neye ağladığını anlıyorsun belli bir süreden sonra. Önceden o ağlardı ben ağlardım, geçecek bu günler merak etme.
Alnalprdha Betul-08 kızım her agladiginda panik atak geçiriyordum daha umursamicam dedim oğlum oldu şimdi o da katılma nöbeti geçiriyor mafoluyorum ne denir ki 😔