Bebişler emerken nasıl ? Oğlum şu sıralar emerken sürekli şekerleme yapıyor. 5 dk dan fazla emmiyor gündüzleri. Onda da sürekli ağlıyor , çok emmek istiyor. Emmeye başlıyor 10 sn sonra ağlıyor sonra tekrar emiyor sonra yine çekilip ağlıyor. Sizin bebişler nasıl? Ben gazdan dolayı diyorum ama aynı şeyleri yaşayan varsa duymaya ihtiyacım var sanırım.