Nurcan1 çok kötü canım 4. Ay aşımızı olduk bizde aşırı derece de huzursuzluk ve geçmeyen ateş yaptı ne olduysa o günden sonra oldu şuan 5 aylığız 😭
4 ayın öncesinde de mükemmel değildi doğduğundan beri gündüz yarım saat yarım saat uyur uykusunu alamadığı içinde hep huzursuz hepppp idare etmek çok zor tekrar uykuya geçiş yapabilsin devam etsin diye uğraştım çok ama olmuyor 🤷🏻♀️
Geceleri de 45 dk bir 1 saate bir uyanıyor ağlayarak emziriyorum kucağımda pışpışlıyorum uykuya geçişimiz çok zor oluyor 1 saatten fazla çabalıyorum sabaha kadar böyle devam ediyor ben bittim 😥