Tugbas1803 Merhaba arkadaşlar, Temmuz ayında almış olduğum phılıps süt sağma makinasını çok az kullandığım için satmaya karar verdim. 1.500 TL den satıyorum. İlgilenenler olursa yardımcı olabilirim..