İyi akşamlar herkese , iğrenç bir fobim hakkinda konuşmak istiyorum,etrafımda ki herkes bana küsüyor hiç arayıp sormuyorsun diye . Aradıklarında falan da çok nadir açarım . Anlatmaya çalışıyorum bakın sevgisizlikten samimiyetsizlikten kaynaklanan bir durum değil benim elimde değil konuşmayı sevmiyorum diye ama kimse beni anlamıyor var mı benim gibi olan ? Mesela sabah kalkıyorum tamam diyorum bugün arıcam aramadıklarimi ,elim telefona gitmiyor böyle anlatmıyorum hissiyatını ama elimde değil sevemiyorum.cevremde herkes bu durumdan şikayetçi ama bende asamiyorum . Var mı bunun bir yolu,bende öyleydim eskiden diyen 🥲