Btekin bizde oldu canim doktora götürmüştüm bebek aç kalmış demişti anne sütü veriyordum sadece ama mama vermeme rağmen gurulduyordu bağırsak hareketleride olabilir ben de tam olarak çözemedim ama yenidoganken oluyor sanırım çünkü dünyaya alışmaya çalışıyor vicutlari bağırsakları falan ayak uydurmaya çalışıyor normal bence 40 dan sonra geçti bizim çok şükür ki