Serpil51 Molfix 6 kullanıyordum lastik kısımları kayıyor sürekli külot bez denemek istiyorum ne önerir siniz
delirmeceler Serpil51 prima premium care 5 numara kullanıyorum çok memnunum ama 6 numarası yok 2 ay sonra 6 ya geçmem lazım bende araştıracağım hangisi diye
Mervaydnnn Goo.n kesinlikle çünkü içi dışı pamuk bildiğiniz pamuğa dokunur gibi yapısı gayet memnunum ben markadan pişik vs sızdırma yapmiyo
Mervaydnnn ak1905 kalıpları çok güzel sıkmıyor ama bebeğinizin kilosuna boyuna göre değişir bol gelebilir vs bilemedim bende canim numaralara göre zaten bilgi veriliyor trendyoldan alıyorum ben yorumlarında bakın isterseniz