Hatce2525 Kizlar merhaba ben 35+3gunluk bebegime dogum yaptim eve ciktik bir sikintimiz yok ama bebegim cok az emiyo ve surekli uyuyor zorla uyandırıyorum napmaliyim endise ediyorum kilosu dusuk bir bebek surekli zorla uyandiriyorum uyanmak istemiyo😴
Kuzeyim26 Hatce2525 daha dünya gününü tamamlamadığı için kendini anne karnında zannediyordur:) soğuk bişey deydirin hemen uyanıyorlar
Poncikkkk Hatce2525 ilk ay evet zor uyanır topuğuna vur altını aç elini burnunda kulağında gezidir uyanır
Ysgl26 Hatce2525 altını aç canım bezini değiştir. Ben çocuğun heryerini morarttım çimdiklemekten asla uyanmıyodu. Nitekim sarılık oldu.Benimki de 36 haftada doğdu. Gerçekten tam gününü tamamlayana kadar hep uyudu
basaksahinx Hatce2525 emme refleksi erken doğduğu İçin azdır. Yenidoğanlar genelde uyur gazı birşeysi yoksa. Ve ya sarılığa bağlı. Gündüz 2 gece 3 saatte bir emzirin 15 gün boyunca
basaksahinx basaksahinx benim yavrum da 36+0 da doğdu 2.490 a düştü eve geldiğimde zayıftı. Zor uyanır emmezdi. Kaşık biberon iLe sağıp yediriyordum uykusunda bile