tirtil22 evet canim benim kızın da o zamanlariyd,çok doktora gittim ama anne sütü aldığı sürece çok normal.cocugun bı sıkıntısı yoksa boşuna ilaç falan vermeye kesinlikle gerek yok.14 güne kadar çok normal ondan sonra fitil verebilirsin demişti doktorumuz.fitil yoksa da lavman ama fitil daha iyi.uzun süre böyle devam etti aylarca 14 günde bir yaptı yani ayda iki kere yapıyordu🤦🏼♀️ çocuğun huzursuzluğu olması sürece problem olmaz canım boşuna endiselenme.