3ay 7 günlük bebeğim emerken kıyamet geçiriyor okadar çok ağlıyor ki heryeri su içinde terden oysaki kızlarım çok keyifle emer doyunca birakirlardi oğlum bazen emmek bile istemiyor silikon uçla veriyorum yine kırize giriyor çok canım sıkılıyor 😔 süt artırıcı şeyler de yapıyorum çok sütüm yok mama takviyesi yapıyorum ama onda sıkıntı yok rahat rahat emiyor memeyi bırakacak 😔ne yapayım nasıl yapayım yardım