Selmanur_a 2 yıllıkla iş imkanı malesef zor..ablam okudu açıktan kreş vs başvuru yaptığında yardımcı ablalıktan başka bir şeye kabul görmedi..4 seneye tamamladı çocuk gelişimi olarak mezun oldu..şimdi de açıköğretim diye insanlar biraz uzak duruyor işe alma konusunda🙄😒başka bölümler araştırın derim