Elizan28 Arkadaşlar merhaba, 4 aylik bebeklerinize ek gıda veriyormusunuz . ? Cevremdekiler veriyoda ?
Deletedmom02 Elizan28 bana herkes ver diyor 4 ay 14 günlük ama korkuyorum daha küçük ben soyana kadar emzirmeyi düşünüyorum çıkar memeyi ver😬
deletedmom4842 Elizan28 Hayır vermiyorum daha erken bunun için sadece 5. ayda tattırmak için çay kaşığı ile bir kerelik vermeye başlayacağım tam anlamıyla 6. ayda ek gıda vereceğim.
Musmus Ben bugün salatalık verdim dişleri için sağolsun bi arkadaş hatırlattı hormonlu olur falan dedi havuç veriyorum bende bebegim 4.5 aylik
Deletedmom02 Seda0202 kuzum valla bizim herif 6 ay kesinlikle diyo🤷♀️ Ama 6 ay dam sonra yemek sularıyla sebze çorbalarıyla başlamayı düşünüyorum
Masal 6 aydan önce ek gıda verilmesi uygun bulunmuyor. Bebeğin bağışıklığı tam anlamıyla gelişmediği için dışarıdan verilecek her gıda, bağışıklık seviyesini düşürüyor. İleriki yaşlarda problem yaşamaması için ben de anne olarak uygun bulmuyorum. Şuan 5 ay 21 günlük kızım ve hala bekliyorum.
Deletedmom02 Seda0202 ya ben eşimden korktuğumdan değil bebeğe zararlıdır diye kız 😣 yutamaz mutanazsa pişman olurum
Selin42 Bn vermem asla 6 dolsun Öyle zaten cok kilo alıyo bide ek gıda versem obez olabilir hemşire yasakladı
VildanCan Arkadaslar Merhaba, Benim oglum 4 ay 5 gunluk, anne sutu gunde 2 kere verebiliyorum ve agirlikli mama ile besleniyor. Kg su mamaya bagli olarak normalin uzerinde. Kendi doktorumuz sütün cok az oldugu icin ek gidaya baslamalisin mamayi biraz azaltmamiz lazim dedi. 4. Ay bana da cok erken geldi diye Acibadem haastanesinde baska bir tavsiye uzerine doktora gittim ; ögünler 2 tatli kasigi ve gunde 2 kez olmak şarti ile tattirmaya baslamalisin dedi. Kendi sutunuz yeterli ise kesinlikle bende 6. Ayi beklemenizi tavsiye ediyorum mis gibi anne sutu daha ne olsun, fakat sütünüz yetersizse mama ile besleniyorsa bebek, asla zararli cocuga yazik hayir gibi negatif soylemlerde cok sacma bence.