Bende aynı durumdaydım, bebegim çok zor uyuyor sürekli emmek istiyordu üst üste emince kusuyordu, zorla emzige alıştırdım az bal ile şerbet yapıp veriyordum ilk zamanlar sirf alışsın diye zaman aldı ama alıştı emzirmek yerine uyutmak için çok iyi oluyor emzik tutmuyorsa deneyebilirsin, istedikçe ver dediler işimi zorlastirdi hatta refluye sebep oldu, ben 2 saate bir emziriyorum artık, uyumasa da kucağımda tutup emzik veriyorum
Yalnız reflumuz bebişimin uzun uyumasına çok engel oluyor, bende bu konuda ne yapacam bilmiyorum 🙈