Serpiloral zaten bu kavanoz mamalardan sadece 1 defa aldım oğlumda onu pek sevmedi sebze püresiydi hero baby nin 2 3 kaşık yedi bir daha yemedi bende dediğim gibi vakumu bozuldu hava alıp bozulur diye tehlikeye atmamak için attım kavanozu. Bir de gerber markasının hüptirik gibi olanları var ga pakette 2 sefer de onlardan almıştım onları da aynı şekilde aynı gün içinde ne kadar yediyse yedi sonra kalanını attım hep.